ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-15

Η φετινή μας επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων, συνδυάστηκε με την διαμονή και ξενάγησή μας στο Ναύπλιο και τα αξιοθέατα της περιοχής. Η 3ήμερη εξόρμησή μας ξεκίνησε το Σάββατο 16 Μαΐου 2015 από την Κρύα Βρύση με προορισμό το Ναύπλιο.

Στην εκδρομή συμμετείχαν εννέα μαθητές της Στ΄ και δέκα μαθητές της Ε΄ τάξης, συνοδευόμενοι από έναν εκ των γονέων τους.

Πρώτος σταθμός μας η Επίδαυρος, στις 4.00 μ.μ. περίπου, και ο χώρος του αρχαίου θεάτρου. Οι μαθητές, οι γονείς και οι δάσκαλοι εντυπωσιάστηκαν από την ακουστική του χώρου, σκαρφαλώνοντας στα ψηλότερα διαζώματα και ακούγοντας το κέρμα να χτυπά στην πέτρα της σκηνής ή το σχίσιμο ενός χαρτιού.

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ

Επόμενος σταθμός μας το ξενοδοχείο για ξεκούραση και έξοδο για φαγητό, σε ένα παραδοσιακό γλέντι για τη γιορτή της αγκινάρας.

Την επόμενη ημέρα, πρωί πρωί επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε για τις Μυκήνες. Η ξεναγός που μας περίμενε στην είσοδο του αρχαιολογικού χώρου, μας ξενάγησε τόσο στους τάφους της Κλυταιμνήστρας και του Ατρέα, την πύλη των Λεόντων αλλά και το Αρχαιολογικό Μουσείο των Μυκηνών.

ΜΥΚΗΝΕΣ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Πριν ακόμη ζεστάνει αρκετά, επιβιβαστήκαμε και πάλι στο λεωφορείο και κατευθυνθήκαμε στο Παλαμήδι. Η θέα της πόλης, που από το σημείο είναι καταπληκτική, μας αντάμειψε.

ΠΑΛΑΜΗΔΙ

Η φυλακή του Θ. Κολοκοτρώνη, η Αρβανιτιά, η εκκλησία του Αγίου Ανδρέα, το Μπούρτζι, κι άλλα, κι άλλα... όπου και να γυρίσεις η ματιά σου αντικρίζει την ελληνική ομορφιά, την ελληνική ιστορία!

Μετά το μεσημεριανό φαγητό και την ξεκούραση του μεσημεριού, ξεναγηθήκαμε στα αξιοθέατα  της πόλης, από τον Ναυπλιώτη, τέως Σχολικό Σύμβουλο 4ης Περιφέρειας Πέλλας και συνταξιούχο δάσκαλο, κ. Παριώτη Θανάση.

ΑΓΑΛΜΑ Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ

Ι.Ν. ΑΓ. ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ

ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ

ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

Το σούρουπο μας βρήκε να αγναντεύουμε το ηλιοβασίλεμα στο λιμάνι!

ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ

Στην ταβέρνα που καθίσαμε να φάμε μας περίμενε άλλη μια έκπληξη! Ο συντοπίτης μας κ. Ουζουνίδης Γιάννης, που ξεκίνησε στις 12 Μαίου από την Κρύα Βρύση για το 14ο γύρο της Ελλάδας με ποδήλατο, έφτασε στο Ναύπλιο!!

Γ. ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ ΝΑΥΠΛΙΟ

Την επομένη το πρωί ξεκινήσαμε εμείς το ταξίδι μας προς την Αθήνα και ο κ. Γιάννης προς Άργος.

Φτάσαμε στην Αθήνα, με πρώτο σταθμό το Βράχο της Ακρόπολης. Στη συνέχεια μεταβήκαμε στη Βουλή των Ελλήνων, όπου ξεναγηθήκαμε στην αίθουσα συνεδριάσεων της ολομέλειας, αλλά και στην έκθεση που ήταν αφιερωμένη στην αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Η επίσκεψή μας στη Βουλή ολοκληρώθηκε με φωτογραφίες στο Σύνταγμα και το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.

Στη συνέχεια μεταβήκαμε στο Μουσείο της Ακρόπολης χρησιμοποιώντας ως μέσο το μετρό.

Στο Μουσείο της Ακρόπολης...

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-13

Στις 30,31 Μαΐου & 1 Ιουνίου 2013 πραγματοποιήσαμε τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα και τη Βουλή των Ελλήνων. Στην επίσκεψη συμμετείχαν μαθητές Ε΄και ΣΤ΄ τάξης συνοδευόμενοι από τους δασκάλους και γονείς.

Την Παρασκευή 31 Μαΐου 2015 επισκεφτήκαμε το Αττικό Πάρκο και θαυμάσαμε τα ζώα που φιλοξενεί.

ΑΤΤΙΚΟ ΖΩΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ

Το Σάββατο 31 Μαΐου 2013 επισκεφτήκαμε τη Βουλή των Ελλήνων.

Από το σταθμό του μετρό της Πλατείας Συντάγματος ...

ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΤΡΟ

φτάσαμε στο Μουσείο της Ακρόπολης...

ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Σειρά μετά το Μουσείο είχε ο Βράχος της Ακρόπολης.

ΒΡΑΧΟΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ

Την Κυριακή 1 Ιουνίου 2013 ξεναγηθήκαμε στο Θωρηκτό "Αβέρωφ" του Πολεμικού Ναυτικού.